Ontspanningsyoga

Onze Ontspanningsyoga is een toegankelijke vorm van Hatha Yoga, om lichaam en geest tot rust te brengen. De lessen zijn wat later op de avond en gericht op ontspanning en een goede nachtrust.

De les start met zachte bewegingen en ontladingsoefeningen om een teveel aan stress af te voeren. We maken daarbij ook gebruik van de methode van Dixhoorn, waar onze docenten een extra opleiding in hebben gevolgd. Een beproefde methode, met eenvoudige, zeer effectieve oefeningen. We doen ook wat meer intensievere stretches om te ontspannen vanuit de Yin Yoga en werken toe naar een lange eindontspanning.
Sommige onderdelen van de les zullen telkens terugkomen, zodat de oefeningen vertrouwd zijn en je er gemakkelijk aan over kunt geven. Ook geschikt om thuis verder mee te oefenen. We zorgen natuurlijk ook voor voldoende afwisseling, zodat de lessen fris en nieuw blijven.

Ontspanningsyoga is geschikt voor ieder die graag yoga doet en de dag op een ontspannen manier wil afronden. Zeker aan te raden als je wilt bijtanken na een drukke dag of als tegenhanger voor sport. Heel geschikt ook bij slaapproblemen of stressklachten.

Wat doet Ontspanningsyoga met je ?

• Je voelt je doorgaans heel relaxed na de yogales
  • Het helpt uit je hoofd te komen, je (lichaams) gevoel te ontwikkelen
  • Maakt je soepeler
  • Yoga bevordert herstel van klachten en draagt bij aan een gezonde nachtrust

Wij geven onze Ontspanningsyogalessen in de vorm van een Jaarcursus   ( september tot en met april ), verlenging van het cursusjaar is mogelijk door mee te doen met de Voorjaarscursus. Tussendoor instappen is geen probleem, van harte welkom voor een proefles.

• Dinsdagavond 20.45 – 10.00 uur, Zalencentrum Oosterkerk, Koewegje 2 Zwolle

Voor een Ontspanningsyogales betaal je € 7.50. Het totale cursusgeld is  € 210 voor de gehele Jaarcursus van 28 lessen. Vooraf aan het cursusseizoen te betalen, daarmee is je inschrijving definitief. Onze bankrekening is NL 88 INGB 0000 315917.

Gratis kennismaken ?

Wil je graag een keer kennismaken met ons en zelf ervaren wat yoga is ? Kom dan naar onze informatieve Yoga-avond op 5 september of doe later in het jaar een proefles.

Direct aanmelden voor Ontspanningsyoga

Interesse ? Meld je online aan voor Ontspanningsyoga of telefonisch via 038 4432685 tijdens kantooruren. Je kunt ons ook mailen, info@stichtingyogazwolle