Hatha Yoga

Onze Hatha Yoga is een toegankelijke vorm van yoga om je lichaam en geest in balans te brengen. Geschikt voor iedereen, die graag yoga doet of wil gaan doen. Jong en oud, stram of lenig, beginners of gevorderd….je oefent op je eigen niveau. In de les wisselen eenvoudige bewegingen en meer uitdagende yogahoudingen elkaar af. Je adem is de verbindende schakel. Er zijn stilte- en rustmomenten en natuurlijk is er ook plezier.
Je oefent met open aandacht voor alles wat er gebeurt in je lichaam, in je gevoel en in je denken. Het zijn inspirerende, zorgvuldig opgebouwde lessen, in een vertrouwde sfeer.

Wij geven onze Hatha Yogalessen in de vorm van een Jaarcursus, van september tot en met april, verlenging van het cursusjaar is mogelijk door mee te doen met de Voorjaarscursus. We geven geen les in de schoolvakanties.
Tussendoor instappen is geen probleem, van harte welkom voor een proefles.

• Maandagavond: Zalencentrum Oosterkerk, Koewegje 2, Zwolle
  • Woensdagavond: Wijkcentrum De Bolder, De Dobbe 29, Zwolle

Download de jaarkalender

Voor een Hatha Yogales betaal je € 6,50. Het totale cursusgeld is  € 185 pp, voor de Jaarcursus van 28 lessen. Vooraf aan het cursusseizoen te betalen, daarmee is je inschrijving definitief. Onze bankrekening is NL 88 INGB 0000 315917.

Gratis kennismaken?

Wil je graag een keer kennismaken met ons en zelf ervaren wat yoga is ? Kom dan naar onze informatieve yoga-avond in september of doe later in het jaar een proefles.

Direct aanmelden voor Hatha Yoga

Interesse? Meld je online aan voor Hatha Yoga of telefonisch via 038-4432685 tijdens kantooruren. Je kunt ons ook mailen op info@stichtingyogazwolle.nl.