Restorative Yoga

De Restorative Yogalessen zijn zachte Hatha Yogalessen, met elementen uit de Feldenkrais, methode van Dixhoorn en de Meridiaan Yoga. De lessen duren 5 kwartier en worden afgestemd op de mogelijkheden van de deelnemers. De groepen zijn dan ook wat kleiner en vooraf is er een kennismakingsgesprek. We doen veel eenvoudige oefeningen met impact. De nadruk ligt op lichaamsbewustzijn en ontspanning: op thuiskomen bij jezelf. Er is specifieke aandacht voor het omgaan met grenzen, ongemak en onrust.

Restorative lessen zijn geschikt voor iedereen die liever mee doet aan een milde yogales, aangevuld met inspirerende oefeningen uit aanverwante bewegingsvormen. Een mooie tegenhanger in een druk bestaan of naast sport. Ook heel geschikt bij herstel van ziekte, burn out of beperkte fysieke mogelijkheden.

Waar en wanneer ?

Wij geven onze Restorative Yogalessen in de vorm van 3 lesblokken: start september, start januari, start mei. Tussendoor instappen is geen probleem, van harte welkom voor een proefles. Ook kun je eventueel doorstromen naar één Jaarcursussen als daar nog plaats is, na het volgen van één lesblok.

• Dinsdagmiddag 13.45 - 15.00 uur, docent Marijke
    Locatie Zen Meesters, Dokter Stolteweg 62, Zwolle
    Route
  • Donderdagochtend 9.15 uur - 10.30 uur, docent Marijke

Download de jaarkalender

Hoeveel kost het ?

Voor de Restorative Yogalessen betaal je € 9.50 per les. Zij worden 3 keer per jaar aangeboden in een lessenblok. De betaling gaat in principe per blok. Betaling lesblok of ander aantal lessen in overleg met de docent..

Direct aanmelden voor de Restorative Yoga

Interesse ? Meld je online aan voor de retorative yogalessen of telefonisch via 038 4432685 tijdens kantooruren. Je kunt ons ook e-mailen op info@stichtingyogazwolle.nl.