Stichting Yoga Zwolle
al 40 jaar
Yoga voor jou

Workshops

We geven gedurende het cursusjaar ook workshops op vrijdag en in het weekend. Voor onze cursisten en belangstellenden. Dus nodig gerust je vriendin of familielid uit om mee te doen !
Op het programma voor dit cursusjaar:

* Yoga Nidra
* Yoga en olie
* Yinyogaflow xl
* Dagretraet

Workshop Yoga Nidra

Yoga Nidra is een mooie aanvulling/verdieping van je wekelijkse yogales, maar ook los te volgen.
Yoga Nidra is een systematische methode om fysiek, emotioneel en mentaal te ontspannen. Uiteindelijk bereik je een staat van bewustzijn, voorbij waken en slapen, die helend en verkwikkend is.
Als je vaker Yoga Nidra beoefent kan het behulpzaam zijn om fysieke en emotionele klachten te verhelpen en oude patronen los te laten.

In het eerste gedeelte van de Workshop doen we eenvoudige oefeningen om te ontladen en te ontspannen, geen intensieve asana's.
Je krijgt een korte uitleg over Yoga Nidra en we bereiden ons voor om een langere tijd comfortabel te kunnen liggen en aandachtig te zijn.

In het tweede deel lig is liggend en word je al luisterend meegenomen op reis door je lichaam en geest. Je zakt daardoor steeds meer met je aandacht naar binnen. Vervolgens doen we toegankelijke ademoefeningen, waarbij de adem als een frisse wind door je lichaam gaat. Je ervaart innerlijke ruimte en een diepe stilte, waarin je kunt rusten in zijn.

Voor wie, waar en wanneer ?

De Yoga Nidra Workshop is een milde extra lange les en geschikt voor iedereen met enige yoga of meditatie ervaring. Geen enkele ervaring ? dan is het fijn om even te overleggen.
Zelf meenemen: yogamat, 2 fleece dekentjes, een slaapzak of extra mat, eventueel een kussentje, vest/trui en warme sokken.

Data:   10 december om half 11 tot ongeveer 1 uur
Kosten:  20 euro te betalen aan de zaal
Locatie: Stokmeesterslaan Zwolle Zuid

Je kunt je direct aanmelden door een mailtje sturen naar ons secretariaat.
info@stichtingyoga.nl
We rekenen dan op je komst ( en op je betaling )