Yoga en adem

Onze Yoga en Ademlessen zijn Hatha Yogalessen met meer specifieke aandacht voor de adem. Een toegankelijke vorm van yoga om je lichaam en geest in balans te brengen. De lessen duren 5 kwartier. Geschikt voor iedereen die graag yoga doet of wil gaan doen. Jong en oud, stram of lenig, beginners of gevorderd….je oefent op je eigen niveau. Eenvoudige bewegingen en meer uitdagende yogahoudingen wisselen elkaar af in de les. Je adem is de verbindende schakel. In iedere les doen we ook extra ademoefeningen, voor een natuurlijke, vrije adem. Er zijn stilte- en rustmomenten en natuurlijk is er ook plezier. Je oefent met open aandacht voor alles wat er gebeurt in je lichaam, in je gevoel en in je denken. We nemen alle tijd voor een afronding met een diepe eindontspanning.

Wij geven onze Yoga en Ademlessen in de vorm van een Jaarcursus van september tot en met april, verlenging van het cursusjaar is mogelijk door mee te doen met de Voorjaarscursus. We geven geen les in de schoolvakanties.
Tussendoor instappen is geen probleem, van harte welkom voor een proefles.

• Donderdagavond 19.00 – 20.15 uur, Fermate, Handellaan 315, Zwolle
  • Donderdagavond 20.30 - 21.45 uur, Fermate, Handellaan 315, Zwolle

Voor een Yoga en Ademles betaal je € 7.50. Het totale cursusgeld is         € 210 pp, voor de Jaarcursus van 28 lessen. Vooraf aan het cursusseizoen te betalen, daarmee is je inschrijving definitief. Onze bankrekening is NL 88 INGB 0000 315917.

Gratis kennismaken ?

Wil je graag een keer kennismaken met ons en zelf ervaren wat yoga is ? Kom dan naar onze informatieve yoga-avond in september of doe later in het jaar een proefles.

Direct aanmelden voor Yoga en Adem

Interesse? Meld je online aan voor Yoga en Adem of telefonisch via 038 4432685 tijdens kantooruren. Je kunt ons ook e-mailen op info@stichtingyogazwolle.nl.