online yogales week 17

In de Online Hatha Yogalessen deze week richten we ons nogmaals op het eerste chakra, dat is gesitueerd aan de onderkant van de wervelkolom, bij de stuit en het heiligbeen. Het is van belang om een stevige basis te hebben om de komende weken op voort te kunnen gaan. We doen oefeningen om het bekken te versterken en te ontspannen en de circulatie in de benen te stimuleren.
Naast de gebruikelijke spullen zoals je Yogamat en dekentje heb je een kruk of stoel, balletje en een yogariem nodig (  of sjaal die niet rekt ) en een blok of boek.

Dit geldt ook voor de zachte Yogalessen op dinsdagmiddag en donderdagochtend: oefeningen voor bekken en benen. Naast de kruk of stoel, yogamat en dekentje heb je ook een balletje nodig en een yogarien of sjaal die niet rekt en een blok of boek.

In de Meditatielessen starten we met een paar oefeningen om in het lichaam te komen. Daarna gaan we zitten in aandacht.
Een klein half uurtje verder ronden we af, met een intentie voor de dag. Voel het verschil om zo bewust je dag in te stappen.

Van harte welkom om mee te doen !