VOORJAARSCURSUS

Vanaf 7 mei starten de Voorjaarscursussen weer ! Heel geschikt om kennis te maken met ons en/of met Yoga. Van harte welkom !
Ook aanbevolen voor onze cursisten, die de Jaarcursus willen verlengen. De voorjaarjaarscursus is een compacte cursus Hatha Yoga van 6 lessen, van 5 kwartier..
Dit jaar hebben we gekozen voor een lessenserie rond de energie van het hart. We zullen ons verbinden met de kwaliteiten van het hart, door oa het richten van onze aandacht, visualisatie en metta meditatie. In de keuze van de oefeningen richten we ons vooral op het openen van het borstgebied. We zullen ook veel oefeningen doen voor de schouders en handen. We laten ons daarbij inspireren door kennis van het vierde chakra, hartcoherentie en meridiaanyoga. In het navoelen kun je een diepe doorwerking voelen van deze hartverwarmende lessenserie.
De lessen zijn op diverse locatie's en tijden. Kosten 60 euro. Meer informatie en opgave onder het blokje Voorjaarscursus.