Hatha Yoga

Onze Hatha Yoga is een toegankelijke vorm van Yoga om je lichaam en geest in balans te brengen. Geschikt voor iedereen, die graag Yoga doet of wil gaan doen. Jong en oud, stram of lenig, beginners of gevorderd….je oefent op je eigen niveau. In de les wisselen eenvoudige bewegingen en meer uitdagende Yogahoudingen elkaar af. Je adem is de verbindende schakel. Er zijn stilte- en rustmomenten en natuurlijk is er ook plezier.
Je oefent met open aandacht voor alles wat er gebeurt in je lichaam, in je gevoel en in je denken. Het zijn inspirerende, zorgvuldig opgebouwde lessen, in een vertrouwde sfeer.

Wij geven onze Hatha Yogalessen in de vorm van een Jaarcursus, van september tot en met juni. We geven geen les in de schoolvakanties.
We hebben lessen van 1 uur en xl lessen van 5 kwartier.
Tussendoor instappen is geen probleem, van harte welkom voor een proefles of proefmaand.

• Maandagavond: De Bazuin, Jupiterstraat 6 A, Zwolle
  • Dinsdagavond: Locatie Stokmeesterlaan, Stokmeesterlaan 3, Zwolle
  • Woensdagochtend: Wijkcentrum Bestevaer, Trompstraat 10 B, Zwolle
  • Woensdagavond: Wijkcentrum De Bolder, De Dobbe 29, Zwolle
  • Donderdagavond: Wijkcentrum Bestevaer, Trompstraat 10 B, Zwolle

Download de jaarkalender

Voor een Hatha Yogales van één uur betaal je € 8. De Jaarcursus bevat 36 lessen. Het totale cursusgeld is  € 288 pp. Je kunt in 2 termijnen betalen, voor  1 septemer € 144, voor 1 februari  € 144.

Hatha Yogales XL kost € 9.50, totaal € 342 voor de Jaarcursus. Je kunt in 2 termijnen betalen, €171 voor 1 september, € 171 voor 1 februari.
Als we je betaling hebben ontvangen is je inschrijving definitief.
Onze bankrekening is NL 88 INGB 0000 315917.

Gratis kennismaken?

Wil je graag kennismaken met ons en zelf ervaren wat Yoga is ? Doe dan een keer mee met één van onze lessen. Bij ons secretariaat kun je je aanmelden voor de proefles.
Wil je meer tijd nemen voor de kennismaking ? Kies dan voor een proefmaand, kosten €35.

Direct aanmelden voor Hatha Yoga

Interesse? Meld je online aan voor Hatha Yoga of telefonisch via 038-4432685 tijdens kantooruren. Je kunt ons ook mailen op info@stichtingyogazwolle.nl.