Yoga Buiten

Yogalessen in de natuur: samen yoga oefenen in de frisse buitenlucht. Bewegen, gronden, ademen, inspannen en ontspannen.  Met de wind door je haar, de zon op je gezicht , het vogelgezang, gekraak van de takken, gras onder je voeten …Je verbonden weten met de natuur, met jezelf.

De Voorjaarscursus Yoga Buiten is een serie van 6 lessen van 1 uur. De lessen zijn wat actiever dan onze lessen binnen, afgestemd op de weersomstandigheden en de omgeving. Als het weer al te bar is, zijn er inhaalmogelijkheden. We regelen dat via een appgroep.
We geven de lessen op een unieke locatie, de Kas van Kaat, achter de Isala Klinieken. Zaterdagochtend om 9 uur, een heerlijk begin van het weekend ! Start op 14 mei.

Lestijd Yoga buiten

Zaterdag, Kas van Kaat, Herfterlaan, Zwolle
9.00 - 10.00 uur
Download hier het datum overzicht

Hoeveel kost het ?

Voorjaarscursus Yoga Buiten: 6 lessen, 45 euro
Graag vooraf aan het cursus betalen, daarmee is je inschrijving definitief. Onze bankrekening is NL 88 INGB 0000 315917.

Doe je mee ?

Meld je online aan voor de Voorjaarscursus of telefonisch via 038-4432685 tijdens kantooruren. Je kunt ons ook mailen op info@stichtingyogazwolle.nl.

.