Programma Jaarcursussen

De rode draad in het programma voor alle Jaarcursussen van komend seizoen, is Yoga in het dagelijks leven. Je hebt waarschijnlijk gemerkt        ( en wellicht de laatste tijd gemist ), dat wat je ervaart op de Yogamat doorwerkt in het leven van alledag. Toch is het vaak moeilijk om het geleerde gericht in te zetten. Als je thuis iets wilt oefenen, hoe pak je dat dan aan en wat is geschikt om te doen ? En als je bepaalde fysieke of geestelijke klachten ervaart of wilt voorkomen ?  We nemen graag jouw vragen mee in deze lessen.
We willen in iedere les simpele effectieve oefeningen en tips aanbieden, die direct toe te passen zijn. We gaan gebruik maken van het boek van Mieke de Bock en Miriam Wapenaar, Yoga voor Dag en Nacht. Daarin staan korte toegankelijke oefensetjes. In de lessen zullen we expliciet aandacht besteden aan de werking van ons stress en energie systeem en hoe je daar invloed op uit kunt oefenen.