START YOGALESSEN

Sinds 1 juli mogen de Sportscholen weer open en de overheid schaart de Yoga daar ook onder. Dat betekent op dit moment dat we in september weer met de lessen kunnen starten. Hoera !

Het is echter wel nodig om een aantal maatregelen te nemen om onze lessen te kunnen geven. Op dit moment is het nog steeds belangrijk voldoende afstand te houden om verspreiding van het Corona virus te voorkomen.
De Vereniging van Yogaleerkrachten heeft een leidraad opgesteld om verantwoord te kunnen lesgeven en deze is in de eerste week van juli door het ministerie van VWZ getoetst. Wij zullen ons daarop baseren.
In onze Nieuwsbrief ontvang je de actuele aanpassingen voor wat betreft het lesaanbod, locaties, lesduur ed. Alle informatie is ook op de website terug te vinden !