Mindfulness Yoga

Onze Mindfulness Yoga is een Hatha Yogales, waarin plaats is ingeruimd voor meditatie. Geschikt voor ieder die graag yoga en meditatie doet of wil gaan doen en op zoek is naar verdieping. Naast de dynamische bewegingen, voeren we de yogahoudingen wat langzamer uit en houden we ze wat langer aan. Je adem is de verbindende schakel. Milde open aandacht voor wat je ervaart, vormt de kern van de les. Bewust worden van wat er gaande is. De lessen duren 5 kwartier, om meer tijd te kunnen nemen voor verstilling. Natuurlijk is er ook plezier. Het zijn inspirerende, zorgvuldig opgebouwde lessen in een vertrouwde sfeer.

Wij geven onze Mindfulness Yogalessen in de vorm van een Jaarcursus van september tot en met april, verlenging van het cursusjaar is mogelijk door mee te doen met de Voorjaarscursus. We geven geen les in de schoolvakanties. Tussendoor instappen is geen probleem, van harte welkom voor een proefles.

• Maandagavond 20.45 – 22.00 uur
    Zalencentrum Oosterkerk, Koewegje 2, Zwolle
  • Woensdagavond 20.45 – 22. 00 uur
    Wijkcentrum De Bolder, De Dobbe 29, Zwolle

Voor een Mindfulness Yogales betaal je € 7,50. Het totale cursusgeld is   € 210 pp, voor de Jaarcursus van 28 lessen. Vooraf aan het cursusseizoen te betalen, daarmee is je inschrijving definitief. Onze bankrekening is NL 88 INGB 0000 315917.

Gratis kennismaken?

Wil je graag een keer kennismaken met ons en zelf ervaren wat yoga is ? Kom dan naar onze informatieve yoga-avond in september of doe later in het jaar een proefles.

Direct aanmelden voor Mindfulness Yoga

Interesse ? Meld je online aan voor Mindfulness Yoga of telefonisch via 038 4432685 tijdens kantooruren. Je kunt ons ook mailen op info@stichtingyogazwolle.nl.