Voorjaarscursus

Na de Jaarcursussen kun je het cursusjaar verlengen door mee te doen aan de Voorjaarscursus. Dit is een compacte cursus Hatha Yoga van 6 lessen, opgebouwd rond een thema. De lessen duren 5 kwartier. Dit jaar hebben we gekozen voor een lessenserie rond  'stromen van de levensenergie', waarin je oa kennis maakt met meridiaan yoga. We maken nieuwe combinaties van vertrouwde en nieuwe oefeningen, waardoor je de energie doorstroming in de meridianen kunt ervaren. In het navoelen en richten van je aandacht kun je een diepe doorwerking voelen.

Na de mei vakantie start de Voorjaarscursus op 3 avonden en 1 ochtend op 3 locaties. Week 19 is de eerste lesweek, vanaf 7 mei.

• Maandagavond in de Oosterkerk, Koewegje 2, Zwolle
  • Woensdagochtend in de Oosterkerk, Koewegje 2, Zwolle
  • Woensdagavond in Wijkcentrum De Bolder, De Dobbe 29, Zwolle
  • Donderdagavond in de Fermate, Handellaan 315, Zwolle

Download hier het data-overzicht

Voor de Voorjaarscursus betaal je 60 euro. Bij de start van de cursus in de zaal te betalen.

Direct aanmelden voor de Voorjaarscursus

Interesse ? Meld je online aan voor de Voorjaarscursus of telefonisch via 038 4432685 tijdens kantooruren. Je kunt ons ook e-mailen op info@stichtingyogazwolle.nl.