Voorjaarscursus

Na de Jaarcursussen kun je het cursusjaar verlengen door mee te doen aan de Voorjaarscursus. Dit is een compacte cursus Hatha Yoga van 6 lessen, opgebouwd rond een thema. De lessen duren 5 kwartier. Dit jaar hebben we gekozen voor Kracht en Zachtheid.
We zullen in deze Voorjaarscursus werken met het verkennen van onze grenzen en de heldenhoudingen uitgebreid behandelen. We gaan oefenen met een goede uitlijning en stabiliteit en zachtheid inzetten om hardheid en te veel spanning te voorkomen. Ook zullen we werken met zachte en subtiele oefeningen en je uitnodigen om voldoende stevigheid in te zetten en focus aan te brengen. Acceptatie en Vriendelijkheid voor jezelf zijn belangrijke houdingsaspecten in de cursus.

Na de mei vakantie start de Voorjaarscursus op 3 avonden op 3 locaties. Week 19 is de eerste lesweek, vanaf 8 mei.

• Maandagavond in de Oosterkerk, Koewegje 2, zwolle
  • Woensdagavond in Wijkcentrum De Bolder, De Dobbe 29, Zwolle
  • Donderdagavond in de Fermate, Handellaan 315, Zwolle

Download hier het data-overzicht

Voor de Voorjaarscursus betaal je 60 euro. Bij de start van de Cursus in de zaal te betalen.

Direct aanmelden voor de Voorjaarscursus

Interesse ? Meld je online aan voor de Voorjaarscursus of telefonisch via 038 4432685 tijdens kantooruren. Je kunt ons ook e-mailen op info@stichtingyogazwolle.nl.