Voorjaarscursus

Na de Jaarcursussen kun je het cursusjaar verlengen door mee te doen aan de Voorjaarscursus. Dit is een compacte cursus Hatha Yoga van 6 lessen, opgebouwd rond een thema. De lessen duren 5 kwartier. Dit jaar hebben we gekozen voor een lessenserie rond de energie van het hart. We zullen ons verbinden met de kwaliteiten van het hart, door oa het richten van onze aandacht, visualisatie en metta meditatie. In de keuze van de oefeningen richten we ons vooral op het openen van het borstgebied. Daarbij zullen we ook veel oefeningen doen voor de schouders en handen. We laten ons inspireren door kennis van het vierde chakra, hartcoherentie en meridiaanyoga. In het navoelen kun je een diepe doorwerking voelen van deze hartverwarmende lessenserie.

Na de mei vakantie start de Voorjaarscursus op 3 avonden en 1 ochtend op 3 locaties. Week 19 is de eerste lesweek, vanaf 6 mei.

• Maandagavond in de Oosterkerk, Koewegje 2, Zwolle
  • Dinsdagavond in de IJsselhof Zwolle Zuid, Staatssecretarislaan 10, Zwolle
  • Woensdagochtend in de Oosterkerk, Koewegje 2, Zwolle
  • Woensdagavond in Wijkcentrum De Bolder, De Dobbe 29, Zwolle
  • Donderdagavond in de Fermate, Handellaan 315, Zwolle
  • Donderdagavond in de Stokmeesterslaan, Stokmeesterslaan 3, Zwolle

Voor de Voorjaarscursus betaal je 60 euro. Bij de start van de cursus in de zaal te betalen.

Direct aanmelden voor de Voorjaarscursus

Interesse ? Meld je online aan voor de Voorjaarscursus of telefonisch via 038 4432685 tijdens kantooruren. Je kunt ons ook e-mailen op info@stichtingyogazwolle.nl.